Vacature: Administratief Sales Medewerker met een groen hart - 2022
Ben jij een administratieve duizendpoot met een goed gevoel voor commercie en heb je een groen hart? Dan is deze baan jou op het lijf geschreven! Bij het gezelligste hoveniersbedrijf in de Bollenstreek zijn wij namelijk op zoek naar een nieuwe collega die ervoor zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Kijk snel of de vacature bij je past en solliciteer direct als je interesse hebt, we kijken uit naar je komst!
Organisatieomschrijving
Je komt te werken bij een écht groen hoveniersbedrijf. Wij helpen tuineigenaren om een levende, groene tuin aan te leggen en/of te onderhouden. Een groene tuin is er een die de fantasie prikkelt. Waar veel ruimte is voor leven en voor beplanting. Een plek die ervoor zorgt dat de klant graag buiten is. Wij hebben de ambitie om in de regio bekend te staan als dé partij voor de aanleg en onderhoud van de groene en levende tuin. Je komt te werken in ons gloednieuwe Hillegomse bedrijfspand. Samen met drie binnendienst collega’s neem je de administratieve en sales werkzaamheden voor je rekening.
Functieomschrijving
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, voornamelijk per e-mail en telefoon. Adviseren van klanten over tuinen, natuur, vogels en vlinders hoort daar ook bij. Daarnaast ondersteun je je buitendienst collega’s met allerlei administratieve zaken, zoals het maken van offertes, boekhouding, werkopdrachten en inkooporders. Je zorgt dat alles achter de schermen op rolletjes loopt. Ook mag je regelmatig in de pen klimmen om informatieve en creatieve teksten te schrijven over alles wat met groene tuinen te maken heeft. Het beheer van social-media kanalen neem je samen met je collega op je.
Kwaliteiten
- Vrolijke telefoonstem
- Vlotte en foutloze schrijfstijl
- Geordend en pietje precies
- Handig met computers
- Cijfermatig inzicht
- Duurzame en commerciële werkwijze
- Behulpzaam
Opleidingen en/of vaardigheden
- MBO administratie, secretarieel of managementsupport
- BBL – leerplek MBO
- Geen passende opleiding? Ben je enthousiast en leer je vlot in de praktijk, dan is dat ook waardevol
- Interesse in en kennis van de natuur en dieren is een pré
Arbeidsvoorwaarden
- 20 tot 24 uur per week
- BBL 24 – 32 uur per week
- Werkdagen: in overleg, voorkeur voor de woensdag of vrijdag
- Werktijden: minimale aanwezigheid tussen 09:00 en 17:00 uur
- Starten vanaf maart 2022
- Fit naar je werk, wij hebben een fietsplan
- Uitzicht op vast contract
Meer informatie?
Wil je meer weten over deze functie? Dan kun je bellen naar 0252-684923, vraag naar Maartje de Rooij. Of stuur een e-mail met je motivatie en cv naar info@hoveniersbedrijfderooij.nl.